אלבום תמונות – מתנה מקורית ואישית

כאשר מגיע יום הולדת לאבא, אמא או לסבים, אפשר לחדש ולהפתיע אותם במתנה מיוחדת, אישית ומקורית- עיצוב אלבום תמונות

כולנו כבר מכירים את אלבומי התמונות שאפשר לערוך בתוכנות הנמצאות בכל מקום באינטרנט, או למצוא מישהו מומחה בעיצוב אלבום תמונות. אבל למה לא לקחת את האלבומים שלב אחד קדימה? למה לא לגוון, ולעשות דברים בצורה קצת שונה? ניתן לעשות כל כך הרבה סוגים של אלבומים, ואל תשכחו שעיצוב אלבום התמונות חשוב לא פחות מהתוכן שלו!

אם אמא שלכם כותבת שירים כל חייה, עשו לה ספר שירים! אם אבא שלכם אוהב לספר בדיחות כל הזמן, הכינו לו ספר בדיחות! ולסבא וסבתא אפשר להכין ספר “חיים שכאלה” ולספר באמצעות אנקדוטות ותמונות את סיפור חייהם המרתק. לכל האלבומים הללו נוסיף תמונות בנוסף לטקסט וכך תקבלו ספר נפלא ואישי.

לא מזמן הגיע אלי זוג מקסים שרצה שאערוך בשבילם ספר יום הולדת לבנם בן ה-40.

היו להם המון תמונות שלו אבל הם רצו להכניס גם מלל, רק לא ידעו מה ואיך. לאחר שישבנו ביחד ושמעתי קצת סיפורים על בנם, החלטנו ליצור ספר בן 40 עמודים, בו כל עמוד יהיה שנה מחייו. בכל עמוד הכנסנו תמונות מאותה שנה ובנוסף, סיפורים הקשורים לאותה שנה בחייו. את הסיפורים כתבו בני המשפחה של הבחור החוגג והם הגדילו לעשות ואפילו כתבו חלק מהסיפורים בחרוזים!

בשנים הראשונות לחייו, הסיפורים היו של ההורים כמובן, על איך היה כשהיה קטן. בהמשך התווספו סיפורים מאחיו של הבחור שסיפרו איך לגדול איתו, וכל מיני דברים שעשו ביחד כשהיו קטנים וגם כשגדלו. ובסוף הצטרפו גם סיפורים רומנטיים מאשתו.

הספר יצא מקסים, מקורי ומלא באהבה.

ספר מיוחד נוסף שיצא לי לערוך היה אלבום חייה של אשה בת 80 לכבוד יום הולדתה.

המשפחה כתבה את סיפור חייה, איך עלתה לארץ, איך היתה בתור ילדה, איך הכירה את בעלה, אילו מן חיים היו להם בקיבוץ בו גרו וגידלו את ילדיהם, וכמה כיף היה לה בטיולים שלהם מסביב לעולם. כמובן שבסוף הספר הראנו כמה התרחבה המשפחה והוספנו תמונות של הנכדים והנינים וסיפורים מהשנים האחרונות.

בין הסיפורים הוספנו, בנוסף לתמונות כמובן, איורים וציורים שייפו את הספר ויהפכו אותו למעניין ומצחיק יותר.

אפשר גם לעשות אלבום לילדכם שחוגג שנה או שנתיים. ספר המראה מתי התחיל לזחול וללכת, מה היו מילותיו הראשונות וכמובן כמה חמוד היה. הילדים אוהבים להסתכל על אלבומים שלהם גם כמה שנים אחר כך, ואתם תהנו תמיד להיזכר באיך היו כשהיו קטנים ואף פעם לא תשכחו.

לכל הספרים אפשר להכניס סרטונים בצורת קוד QR שיוסיפו עוד מימד אישי ויעזרו לכם לזכור כל רגע מיוחד שצילמתם.

עריכת-אלבום-תמונות2-2