הפקת קליפ עם שיר מקורי לבת מצווה של נויה

בבית משפחת סגל, ציפייה מילאה את האוויר כשהמשפחה התאספה בסלון. חגיגת יום הולדת מרגשת הייתה ממש מעבר לפינה, והפעם זה הולך להיות יוצא דופן - בת מצווה מיוחדת ומרגשת לבתם האהובה, נויה. כל אירוע הם מפיקים קליפ אבל עדין לא הוחלט איזה קליפ בת מצווה הם יפיקו לנויה. האם זה יהיה קליפ עם שיר מקורי? או סרט עלילתי? השמיים הם הגבול והמשפחה צריכה להחליט...

משפחת סגל היתה במחשבות על אירוע בת המצווה של נויה כבר מספר שבועות. הקליפ זה החלק שהיה הכי חשוב להם.
דבר ראשון הקליפ היה הפתעה לנויה כמובן, והמשפחה רצתה לרגש ולהפתיע אותה. אך מלבד זאת, הם התקשו להחליט איזה קליפ להפיק לה.
הם ידעו שהם לא רוצים לערוך 
מצגת לבת מצווה אלא משהו יותר מושקע ומקורי. קליפ בו הם יספרו על האופי המיוחד שלה ועל חוויות וזיכרונות שהם צברו יחד.
הם התלבטו אם לעשות 
קליפ עלילתי או קליפ עם שיר מקורי ואולי בכלל קליפ אנימציה…?

חושבים על קונספט לסרט

אבי, אביה של נויה, חשב להפיק קליפ עם שיר לבת המצווה של בתו האהובה. הוא טען שבקליפ כזה אפשר לספר עליה בצורה מעניינת והומוריסטית עול הדרך גם לרגש אותה ואת האורחים. שאר בני המשפחה הסכימו שזה רעיון מעולה שמתאים לנויה, הם סברו כי היא תאהב את הקליפ ותתרגש לראות את ההשקעה של משפחתה. אורית, אמא של נויה, הציעה שינסו לכתוב מילים לשיר מקורי. הרעיון התקבל בהסכמה נלהבת וסיעור המוחות התחיל.

יחד הם התאספו סביב השולחן, דנו ברעיונות שונים לשיר המושלם. הם רצו מנגינה מוכרת שתהדהד לכולם, אבל עם מילים מקוריות שנכתבו במיוחד לבת המצווה של נויה. הם זרקו רעיונות, סיפורים, זיכרונות ורגשות שמתארים את נויה. אך המשימה להפוך אותם לשיר היתה קשה.

פונים לאיש מקצוע

מאיה, אחותה הגדולה של נויה, הציעה שייעזרו באיש מקצוע. ההורים הסכימו והם התקשרו אלי.
משפחת סגל לא הכירה אותי עד אותו יום אבל הם ראו באינטרנט המלצות והחליטו לדבר איתי. לאחר שיחת הטלפון שזרמה בכיף החלטנו שהם ישלחו לי את כל החומר שהם כתבו על נויה עד כה, ואני אשכתב הכל לשיר חדש. הם ביקשו ללכוד בשיר את האופי המיוחד של נויה ולהעביר את האהבה והגאווה שלהם באמצעות מילים ומוזיקה

לאחר מספר ימים שלחתי להם סקיצה של השיר. ההתלהבות היתה בשיאה! אחיותיה של נויה אמרו שהשיר מעולה ולא יכלו לחכות להגיע לאולפן הקלטות ולשיר את השיר שלהם

לכן, קבענו תאריך להקלטת השיר באולפן הקלטות, ותאריך נוסף ליום צילום של הקליפ ויצאנו לדרך!

מתכוננים...

משפחת סגל ניצלה כל הזדמנות שנויה לא היתה בבית, לאימון ותרגול השיר
סלון הבית הפך לבמה מאולתרת, צחוק והתרגשות מילאו את האוויר בזמן שהם חתרו לשלמות

מקליטים, מצלמים ועורכים

יום הקלטת השיר באולפן הגיע, המשפחה התאספה באולפן הקלטות וחיכתה בקוצר רוח להתחיל להקליט את השיר. כשהמוסיקה התחילה לנגן, שרו בני המשפחה כל אחד בתורו את הקטעים שלהם ברגש והאהבה. הקולות שלהם השתלבו בצורה הרמונית, כל אחד תרם אלמנט ייחודי להופעה והשיר יצא מהמם!

לבסוף הגיע יום הצילום החוויתי.
המשפחה התכנסה בחצר ביתם, שם הקמנו סט צילומים מיוחד. מצלמות, אורות, מסך ירוק, בלונים וקישוטים מילאו את החצר. לבושים יפה, מוכנים ונרגשים, משפחת סגל עמדו יחד, להוטים להפגין את אהבתם ומסירותם לבתם האהובה בצילומי קליפ הבת מצווה שלה.

 צילמנו את המשפחה בכל מיני לוקיישנים ברחבי הבית, לפעמים בחצר המקושטת ולפעמים על גבי המסך הירוק (ואחר כך, בשלב העריכה, החלפתי את הרקע הירוק לכל מיני רקעים צבעוניים שיצרו אווירה שמחה ומגניבה). בני המשפחה שרו ורקדו, הבית היה מלא צחוק ושמחה.

בסיום יום הצילום אני התישבתי לערוך הכל לקליפ בת מצווה עם שיר מקורי ומיוחד
בחרתי את הקטעים המוצלחים ביותר, הוספתי אפקטים וכתוביות של מילות השיר וערכתי הכל יחד לקליפ בת מצווה מקצועי ומקורי.
הקליפ תיאר את נויה בצורה מושלמת, עם קריצה הומוריסטית והמון רגש, והראה כמה משפחתה אוהבת וגאה בה.

ערב האירוע - מקרינים קליפ עם שיר מקורי לבת מצווה!

 

לאחר האירוע אורית התקשרה לספר לי איך היה בבת מצווה. היא סיפרה בעיניים מלאות דמעות (שלה, כן?) שהיא ראתה את ההתרגשות בעינייה של נויה, וראתה כמה היא מאושרת מהקליפ שהפקנו לה.
זו היתה מתנה נפלאה שתישאר כמזכרת מדהימה לעוד שנים רבות ותישאר בליבה של נויה לנצח.
זה כל מה שקיוויתי  להפיק לנויה קליפ בת מצווה מושלם!

הפקת קליפ עם שיר מקורי